星期四, 一月 24, 2008

唯 有 一 樣 可 穩 炒

Jan 23, 2008


踏 入 二 ○ ○ 八 年 , 烏 克 蘭 一 隻 母 狗 , 生 下 一 頭 人 形 怪 物 , 天 意 示 警 , 股 市 兩 日 狂 跌 三 千 , 預 示 全 球 進 入 一 個 另 類 時 代 。
股 市 跌 、 黃 金 跌 , 下 一 步 隨 時 累 及 樓 市 跟 着 跌 。 不 過 , 不 怕 , 中 國 正 在 崛 起 , 有 強 大 的 北 京 奧 運 做 靠 山 , 美 國 佬 再 搞 風 搞 雨 , 一 切 只 是 黎 明 前 的 黑 暗 而 已 。
不 過 , 黎 明 前 的 黑 暗 , 到 底 也 是 黑 暗 , 在 此 一 過 渡 期 內 , 投 資 甚 麼 可 以 保 值 呢 ? 股 票 、 磚 頭 、 黃 金 , 似 乎 無 一 靠 得 住 , 但 只 有 一 樣 , 趁 低 吸 納 , 在 可 見 的 將 來 , 必 定 大 幅 漲 價 , 就 是 活 豬 了 。
中 港 豬 肉 大 漲 價 , 今 後 只 有 生 豬 可 以 穩 炒 , 在 這 方 面 , 香 港 的 新 界 佬 有 優 勢 : 只 要 搶 先 把 幾 座 魚 塘 填 平 、 收 回 一 兩 家 汽 車 輪 胎 廢 置 場 , 必 要 時 連 西 班 牙 別 墅 丁 屋 也 可 以 拆 卸 , 改 為 養 豬 場 。 養 豬 只 須 一 對 , 在 飼 料 內 加 春 藥 , 其 瘋 狂 交 配 繁 殖 , 子 又 生 孫 , 孫 又 生 子 , 日 後 豬 場 連 同 地 皮 , 即 可 超 越 匯 豐 與 中 人 壽 , 穩 步 升 值 。
新 界 人 帶 頭 , 特 府 緊 急 修 例 , 讓 市 區 跟 進 , 在 天 台 、 騎 樓 、 泳 池 , 全 民 改 行 養 豬 , 可 以 向 自 由 行 大 陸 同 胞 轉 賣 , 活 挑 現 宰 , 估 計 很 快 有 一 天 , 大 陸 的 一 斤 豬 肉 , 即 貴 過 半 打 翻 版 LV , 到 時 「 想 窮 都 幾 難 」 , 香 港 即 可 化 身 為 「 生 豬 港 」 , 看 誰 最 快 養 豬 養 到 囤 積 上 市 , 榮 升 為 億 萬 身 家 的 世 界 豬 王 ?

没有评论: